8 Comments
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Fatwa Arbuckle: Misanthropologist
Editor

Happy “What The Cat Drugged In” Friday, GN!

Yeah…that’s a low-quality pun because I haven’t had sufficient coffee yet. SackO’SugarK telecommutes on Fridays which means we get an extra hour+ of sleep Thursday nights. Unfortunately, it also means an hour+ delay in starting the morning caffeination process on Friday, thus leading to substandard puns at this hour.

Apparently, CNN’s recent Dem townhall was seven(!) hours of all the shit they want to ban. Cheeseburgers, plastic straws, internal combustion engines, meat and factory farming (so where’s all that grain to replace the meat gonna come from?), fossil fuels, nuclear power and lots more.

The small studio audience hooted like chimps, of course. Decrying big corporations while several read their question-screeds off of smart phones.

Guess they’re planning on buying their smart phones from local, artisinal consumer electronics craftspeople in the future or something. And charging them via solar power…which will work well during, say, Boston winters. And they have no plan for keeping the required network powered-up. Riding stationary bikes / running on treadmills?

Criminy…there are way too many dangerously stupid people. And they vote.

==================

Hope there were no untoward surprises re Mac and Elena’s new doc visit yesterday.

Paddy O'Furnijur
Editor
Paddy O'Furnijur
2 years ago
Reply to  Mac

Glad to hear you are both insured! Here’s hoping for good lab results and that you’ve found a doctor you can work with and trust.

Sven 2-0
Editor
Sven 2-0
2 years ago

Happy Friday, GN!

Paddy O'Furnijur
Editor
Paddy O'Furnijur
2 years ago

Happy Friday, Gerbil Nation!
Good morning, Fatwa, and Sven!

Fatwa -- from what I hear, interspersed amongst the 7 hours of calls for banning things were commercials for many of those same things. Capitalism for me, but not for thee?

Gotta take Mrs. Paddy’s car in to have an airbag replaced under recall. An airbag, btw, that was previously replaced under recall. It seems when the original recall went out a few years ago, the replaced defective Takata airbag inflators with new, defective Takata airbag inflators.

Fatwa Arbuckle: Misanthropologist
Editor

Hiya, Sven, Paddy and Mac!

Just got back from Waddlemart. They’re rearranging the entire frozen food section, so almost nothing is in the same place it’s been for years. Imagine my great delight.

Mac --

Thank you for checking-in; very glad to read “everything seems OK”. May that continue to be the case.

Paddy --

That sucks about the second replacement airbag. Whatcha gonna do with the old one…some “science”?

airbag.gif
Paddy O'Furnijur
Editor
Paddy O'Furnijur
2 years ago

Unfortunately they don’t let you keep that, otherwise I could see putting it to wonderful use (hold my beer).

Fatwa Arbuckle: Misanthropologist
Editor

Passenger ejection seat? 👿